Bestellen en Betalen
Zodra de bestelling betaald is, wordt er een betaalbevestiging via e-mail gestuurd. Geen e-mail ontvangen? Check het persoonlijke account of neem contact op met de klantenservice.
Bij George at Work hanteren we een staffelkorting:
Bij al onze kortingen en acties vermelden we altijd de einddatum.
Nee, we kunnen geen extra korting toepassen op producten waar al een actie of korting op geldt.
Het is helaas niet mogelijk om op rekening te betalen.
Neem contact met de klantenservice op!
In het persoonlijk account is de factuur van de bestelling te bekijken. Tevens worden de facturen per e-mail verstuurd. Heb je geen persoonlijke account of heb je de factuur niet per e-mail ontvangen neem dan contact op met onze klantenservice.
Zodra we de annulering of retourzending verwerkt hebben, betalen we uiterlijk binnen 14 dagen terug. Dit doen we via de betaalmethode die gebruikt bij de bestelling.
Online betalen bij George at Work is makkelijk en veilig via onze betrouwbare partner MultiSafePay. Met MultiSafePay kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online aankopen afrekenen. Bij ons lopen online betalingen via SSL-certificaten.
Bestellen bij George at Work gaat eenvoudig. Plaats de artikelen in het winkelmandje, vul alle gegevens in, kies de betaalmethode, reken af en we gaan direct aan de slag. We raden aan om voor het plaatsen van een bestelling een account aan te maken.
Limieten en maximale bestedingen kunnen mogelijk een oorzaak zijn voor het niet kunnen voltooien van een betaling. Daarnaast zijn Creditcard- en Paypal betalingen extra fraudegevoelig. Daarom aaan alle betalingen door een extra betalingscontrole heen.
Controleer eerst of het bedrag je persoonlijke limiet of het maximale toegestane bedrag overschrijdt. Het kan nodig zijn om je limiet te verhogen bij je bank, creditcardmaatschappij of betaalprovider.
Ja, we bieden 2 betaalmethodes aan waarbij je achteraf in 3 termijnen kunt betalen.
Betalingen worden gedaan en verwerkt via online betaalpartner Multisafepay. We bieden de volgende betaalopties aan:
Bestellen en betalen kunnen in de showroom. Het is niet mogelijk om dan direct de bestelling mee te nemen. Het is immers een showroom en geen winkel.
Op elke productpagina geven we de actuele voorraadstatus en levertijd aan. Mochten er toch aanvullende vragen zijn, neem dan contact op met de klantenservice.
Neem meteen even (telefonisch) contact op met de klantenservice en houd je bestelnummer bij de hand zodat we de wijziging snel kunnen verwerken.
Wijzigingen in de bestelling kunnen in het persoonlijk account gedaan worden. Mocht dit niet lukken of is er geen persoonlijk account aangemaakt, neem dan contact op met de klantenservice.